Informator Wrocław

Czy warto jeszcze reklamować się ulotkami?

Czy warto jeszcze reklamować się ulotkami?

Czy warto jeszcze reklamować się ulotkami?
24 stycznia
09:36 2017

Dzisiejsze sposoby na reklam dla małego biznesu to przede wszystkim internet. Przynajmniej takie wrażenie mogą odnieść początkujący przedsiębiorcy, którzy zaraz po rejestracji firmy są bombardowani informacjami o konieczności założenia strony internetowej, jej promocji w wyszukiwarkach, czy kampanii w portalach społecznościowych.

Oczywiście naszym celem nie jest twierdzenie, że reklama przez internet nie jest średniemu i małemu biznesowi potrzebna. Wręcz przeciwnie. Obecnie jest to jedna z najlepszych form promocji. Chcemy jednak zwrócić uwagę na fakt, że są jeszcze inne, bardziej tradycyjne sposoby reklamowania się, o których absolutnie nie można zapominać. Do nich należy między innymi druk i roznoszenie ulotek.

Zalety i wady ulotek

Są firmy, dla których ulotki są wciąż jednym z najbardziej efektywnych sposobów na dotarcie do klienta. Wystarczy wyjść na przełomie września i października w rejony uczelniane, aby zobaczyć, ile ulotek jest tam rozdawanych – głównie szkół językowych, ale również punktów ksero i innych podobnych. Taki bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem może być bardzo efektywny, a na samej ulotce można zmieścić wiele informacji o naszym biznesie.

Z pewnością wadą ulotek jest to, że nie oszukujmy się: Cała ich masa trafia do kosza bez czytania, albo tylko po pobieżnym zapoznaniu się z nimi. Dlatego też reklama ulotkami przybiera formy masowe i kluczowe staje się to, aby rozdać ich jak najwięcej. Dlatego w tym kontekście bardzo istotne jest, aby znaleźć tanią drukarnię we Wrocławiu, dzięki której można wykonać druk ulotek po dobrych cenach.

To jest bardzo istotne, ponieważ w tym przypadku jakość zastosowanego papieru oraz jakość samego wydruku jest mniej ważna, ponieważ żywotność takich ulotek i tak nie jest zbyt długa. A jeśli co setna trafi do czyjegoś domu i zostanie zawieszona na lodówce, to naprawdę możemy mówić o dużym sukcesie.

Firmy lokalne we Wrocławiu chętnie korzystają z formy reklamy, jaką są ulotki. I chociaż nie zawsze podoba się nam, że ich tak dużo otrzymujemy, bądźmy wyrozumiali dla osób, które je roznoszą.

Related Articles